Καλώς ήρθατε στο Ιστολόγιο συνεργασίας νηπιαγωγών 35ης Περιφέρειας. Η συμμετοχή σας θέλω να πιστεύω πως θα το αναθρέψει, θα το μεγαλώσει, θα το αναπτύξει...
Η σχολική Σύμβουλος: Μαρία Ζωγράφου-Τσαντάκη
RSS

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Η Κουκουβάγια,Βάγια η σοφή μου μαθαίνει να είμαι υπάκουο παιδί!!!


Στο σχολείο του δάσους δασκάλα ήταν η κυρία Βάγια, η Κουκουβάγια,  η σοφή. Ήταν οι πρώτες μέρες που είχαν γυρίσει από διακοπές, τα σχολεία άνοιξαν και όλα τα ζωάκια με χαρά πήγαιναν στο όμορφο σχολείο τους. Μια μέρα  την ώρα του διαλείμματος εκεί που έπαιζαν ήσυχα όλα τα ζωάκια ξαφνικά δύο ελαφάκια άρχισαν να τσακώνονται χτυπώντας μεταξύ τους τα κερατάκια. Δημιουργήθηκε μεγάλη αναστάτωση, πανικός στο ήρεμο σχολείο της κυρίας Βάγιας της Κουκουβάγιας. Μπήκανε μέσα στην τάξη και στενοχωρημένη όπως ήταν η κυρία από αυτό που είχε συμβεί τους είπε: "αν συνεχίσουμε έτσι, θα καταντήσουμε ζούγκλα όπου ο έναν θα τρώει τον άλλον" τα μάζεψε λοιπόν γύρω της πήρε χαρτί και μολύβι και ζήτησε από όλα τα ζωάκια να σκεφτούν και να γράψουν τους "κανόνες" που θα τους βοηθούσαν να ζήσουν αρμονικά. "Πρέπει να είμαστε υπάκουοι και ευγενικοί με τους άλλους" είπε στα δύο ελαφάκια που από την ντροπή τους είχαν καθίσει σε μια γωνιά με κατεβασμένο το κεφάλι.
Κυρία, "Τους φίλους μας πρέπει να τους αγαπάμε και να παίζουμε ήσυχα" είπε η χαρούμενη αλεπουδίτσα... "Να μιλάμε ήρεμα και να μη φωνάζουμε όλοι μαζί¨είπε το μικρό σκαντζοχοιράκι... "Να κρατάμε το δάσος καθαρό και να πετάμε τα σκουπίδια μέσα στα καλάθια που υπάρχουν γύρω γύρω" είπε το ναζιάρικο το σκιουράκι... "Να ακούμε την κυρία μας και να την προσέχουμε" είπε η χαδιάρα η νυφίτσα...  "να παίζουμε ήσυχα" είπε  το γοργοπόδαρο το λαγουδάκι... όλοι μαζί συμφώνησαν ότι θα ήταν υπάκουοι στους κανόνες και αφού έβαλαν την υπογραφή τους βάζοντας από μια πατημασιά επάνω στο χαρτί,   η κυρία Βάγια τους κρέμασε κάπου για να τους βλέπουν και να τους συμβουλεύονται όταν ήθελαν.
Η κυρία Βάγια η Κουκουβάγια ήρθε σήμερα και στα "Απίθανα Νηπιάκια" σήμερα για να τους μάθει να είναι υπάκουα παιδάκια ώστε να περνούν όμορφα, αρμονικά και αγαπημένα.


Με τη βοήθεια της της κυρίας, Βάγιας της Κουκουβάγιας γράψαμε τους "κανόνες" της τάξης μας και τους ζωγραφίσαμε.

Η κυρία Κουκουβάγια, Βάγια η σοφή, μου μαθαίνει να είμαι υπάκουο παιδί!!!

Στο σχολείο πάντα φροντίζω
να είμαι στην ώρα μου, το πρωί.
Λέω σε όλους καλημέρα
είμαι ευγενικό παιδί.


Με τους φίλους μου ποτέ δε μαλώνω
είμαστε όλοι φίλοι καλοί.
Δε φωνάζω, δεν τσιρίζω
είμαι υπάκουο παιδί.


Τα παιχνίδια μου τα συμμαζεύω
στα καλαθάκια τα τακτοποιώ.
Την κυρία μου πάντα προσέχω
την ακούω, δεν αντιμιλώ.


Τα σκουπίδια πάντα φροντίζω
μέσα στο καλάθι να τα πετώ
Τα χεράκια μου συχνά τα καθαρίζω
με σαπούνι ή αντισηπτικό.


Στην αυλή μας ποτέ δεν τρέχω
παίζω πάντα προσεκτικά.
Πέτρες και άμμο δεν πετάω
 να μην κάνω καμιά ζημιά.



Τους μάθαμε να τους λέμε τραγουδιστά και φτιάξαμε την κυρία Βάγια την Κουκουβάγια από χρωματιστά χαρτόνια για να βάλουμε μέσα τους δικούς μας "κανόνες" όπου θα τους έχει σαν φυλαχτό κάτω από τα φτερά της κι εμείς φυλαχτό μέσα στην καρδιά μας. 





















Φτιάξαμε και τις δικές μας κουκουβάγιες για τις πάρουμε στο σπίτι και να τις κρεμάσουμε στο δωμάτιό μας. 


















Σήμερα πήραμε και το πρώτο μας μετάλλιο "Βραβείο υπάκουου παιδιού" για το μήνα Σεπτέμβριο και θα ακολουθήσουν κι άλλα γιατί είμαστε
  "ΑΠΙΘΑΝΑ & ΥΠΑΚΟΥΑ ΝΗΠΙΑΚΙΑ"


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου