Καλώς ήρθατε στο Ιστολόγιο συνεργασίας νηπιαγωγών 35ης Περιφέρειας. Η συμμετοχή σας θέλω να πιστεύω πως θα το αναθρέψει, θα το μεγαλώσει, θα το αναπτύξει...
Η σχολική Σύμβουλος: Μαρία Ζωγράφου-Τσαντάκη
RSS

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

χαρταετός (ποίημα της Εύης Τσιτιρίδου)



Χαρταετός
της Ευης Τσιτιρίδου
Αν θα πετούσα με το χαρταετό μου,
θα πορευόμουν ίσια μες στον εαυτό μου.
Θα σεργιανούσα στα λημέρια του τ’ απάτητα,
και θα ημέρωνα τα πάθη του τ’ ακράτητα.
Αν θα πετούσα με το χαρταετό μου,
θ’ άφηνα ελεύθερο ό,τι νόμισα δικό μου.
Δίχως σημαία θα πατούσα στη σελήνη
και θα πασπάλιζα το σύμπαν με γαλήνη.
Αν θα πετούσα με το χαρταετό μου,
θα ύφαινα άνοιξη στον ξύλινο αργαλειό μου.
Κάθε της ξόμπλι θα ’ταν μαγεμένο κρίνο,
που σ’ όσα έχασα θα ευώδιαζε «δεν κρίνω».
Αν θα πετούσα με το χαρταετό μου,
δεν θα ’σουν πλάι μου σε κάθε πυρετό μου.
Ίσως γι’ αυτό κόντυνα τόσο την ουρά του:
να μη μακραίνω σου, μα να ’μαι και σιμά του!

 εικόνα της Efi Kokkinaki.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου